2 puzzels, hoe zit dat nou?

Zoals ik in mijn vorige blog al zei ben ik bezig aan 2 puzzels. Na de vorige puzzel die ik in april heb afgemaakt heb ik een tijd niet gepuzzeld. Lang geleden. Voor ik de diagnose kreeg ook nog. Want ja, daarna had ik wat problemen met scherp kijken en was puzzelen minder ontspannend.
Uiteindelijk wel begonnen weer aan een puzzel. Maar dat was er 1 van 2000 stukjes. Mooie wel, maar lastig. Wel de rand af en wat andere dingen gemaakt, maar net te vaag qua tekening om er echt wijs uit te raken en het als ontspanning te zien. 

En foto maakt het wat duidelijker hoop ik. 
Ik dacht toch echt dat ik al meer gedaan had, maar dit is de meest recente foto die ik kan vinden. En niet eens een heel duidelijke. Maargoed. Mooi landgoed, maar net wat vaag. Ik merkte dat ik me er niet toe kon zetten meer. Dus hem opgerold en aan de kant gezet. Vond het toch zonde hem af te breken. En een andere gepakt. 

Een puzzel die ik al vaker gemaakt had. Die maar gewoon zo op de tafel gelegd bij gebrek aan een vrije rol. Want die met de continenten staat nog op de rol voor een vriendin (die wilt hem inlijsten). Op de grote rol staat die grote puzzel te wachten tot ik er wel zin in heb.
Het leuke van de puzzel die ik pakte is dat hij rond is. Dat geeft bijzondere vormen stukjes. Zal er wat foto’s van laten zien ook.


 

Deze heeft best een tijdje op de tafel gelegen. Soms dus maar even stukje opgeschoven om te eten. Uiteindelijk toch maar een 3e rol gekocht, is toch handiger. Maar dat is voor een andere keer. 

Misschien ook nog een keer wat uitleg over wat MS nou eigenlijk is. Hoe het verder met mij gaat en de andere stappen die ik zet. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy