Moestuin - projectje en je let even een paar dagen niet op...

De peultjes groeien zeker als kool... Ohnee als peultjes. Lette even een paar dagen niet op en toen waren ze ineens zo groot.

Dat stokje waar ik ze aan vastgemaakt had, was ineens te klein geworden. En ze hadden bloemetjes, en als ik heel goed keek een heel klein minipeultje (op de foto niet te zien). Dus daar moest wat aan gedaan worden. 

Eerst grotere stokken gekocht, en daarna de peultjes wat meer ruimte gegeven. En als ik dan toch bezig was, ook gelijk maar de zonnebloemen die toch hingen. 
Nu wachten tot er mooie bloemen aan gaan komen. 

De rest van de moestuin voelt zich ietwat verwaarloosd. Maar leeft nog een soort van. Foto is niet heel scherp. 

Daarna wel wat dingen weer gaan verpotten, waaronder de komkommer. Die vind ik er in zijn grote pot ineens een stuk zieliger uitziet. Ik geloof ook niet dat hij het heel erg naar zijn zin heeft. 

Sja... ach. Afwachten. 

Maarja, ik had ook niet veel tijd, want ik was met een ander project bezig.

Ik ben namelijk het grind uit die bak aan het halen, zodat ik daar een soort moestuin / kruidentuin van kan maken. In eerste instantie kruidentuin. En dan afhankelijk van hoeveel ruimte ik over hou eventueel nog wat anders eetbaars erbij.

Bovenstaande foto's zijn van een paar weken terug. De laatste foto's zijn van 11 mei. Daarna is mijn dropbox nog niet bij met uploaden, dus afhankelijk daarvan weer verdere updates ;).



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy