Moestuin! Licht of warmte?

Weer lang geleden. Maarja, tijd.
Wat ook niet hielp, ik maak alle foto's met mijn telefoon. Via dropbox komen die dan op mijn pc, waar ik ze toe kan voegen aan dit. Maar die dropbox zat vol met vakantiefoto's waardoor de rest van de foto's niet meer op mijn pc terechtkwam. 
Als het goed is, is dat nu opgelost. Oke.. totdat ik weer zoveel foto's gemaakt heb (en niet opgeruimd) dat het alsnog weer vol is.

Maar.. zoals ik in mijn laatste blog zei, heb ik nu een eigen tuin en ben ik half maar weer begonnen met een moestuintje. 





En zo stond mijn moestuin dus op de grond. Het was even zoeken waar ik hem neer moest zetten. Want ik heb een tuin op het zuiden, en dus op zich aan die kant genoeg licht. Echter heb ik een overkapping tegen het huis aan. Dat is heerlijk om onder te zitten, maar zorgt ook dat er net wat minder licht het huis in komt. Daar heb ik niet heel veel last van, maar zo'n moestuintje die nog moet ontkiemen en graag HEEL VEEL licht heeft wel. Dus uiteindelijk heb ik ze aan de andere kant gezet, ik had het idee dat daar net wat meer licht was. 
Andere optie was op mijn slaapkamer (ja daar heb ik de ruimte voor), maar daar is het niet zo warm. En ik ben er nog niet uit wat een ontkiemend dingetje liever heeft. Warmte of licht. 




Ontkiemen ging het uiteindelijk wel.  

Zal binnenkort als dropbox bij is met het uploaden van de foto's (en ik eraan denk) wat foto's laten zien van hoe het verder gegaan is. En dan misschien ook wat foto's van de tuin zelf en wat ik daarmee van plan ben. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy