Start van de moestuin


Ook aan mij was de moestuinactie van de AH niet voorbij gegaan, dus halverwege maart had ik ook de eerste bakjes staan die netjes aan het ontkiemen waren.


En dan de vraag waar je de stekjes daarna laat, want die bakjes zijn niet groot. Dus enige tijd later heb ik de kropsla in een klein potje gezet (te klein achteraf).


Daar deden ze het niet zo heel goed in ook. Ze groeiden wel wat, maar niet heel enthousiast. Bedacht me toen ook dat het bakje wel wat klein was. Dus een paar grotere bakken voor op balkon gekocht, en wat viooltjes om erin te doen. Kon ik mooi die kleine bakjes gebruiken voor de groeiende moestuin.

 
 
Bovenstaande 2 foto's zijn eind maart, begin april genomen. Ondertussen is de moestuin wel al wat verder gegroeid, maar ook deels overleden. Maar dat bewaar ik voor een volgende blog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy