De lucht komt er wel

Ik ben weer een stukje verder met de Tower Brigde. De lucht is toch al wat verder af, de wolkjes zitten erin. Nu is het echt het saaiste stuk puzzelen.


Zoals op die 2 dingen aan de zijkanten al te zien is, ik heb de stukjes uitgezocht. 

Ik kreeg daarna prompt de vraag thuis of ik autistisch was of dat ik aan het puzzelen was. Sja, ach. Bij de saaie delen van de puzzel, waarbij de kleuren veel op elkaar lijken en heel veel stukjes lijken te passen en op elkaar lijken vind ik wat overzicht wel handig. Dus als ik nu een bepaald stukje zoek begin ik bij de soort die er past, en ga ik de rijtjes af (stukjes die qua kleur echt niet kunnen sla ik natuurlijk wel over ;-) )
Dit doe ik echt alleen bij de saaie stukken puzzel en dan hopen dat op zo'n moment het nog maar weinig stukjes zijn. Het zijn er helaas nu nog best veel. En ook best veel van 1 soort. Die deels uitwisselbaar lijken, dan passen ze wel op een plekje en kom je er later achter dat het toch net een heel klein beetje wringt en hij daar dus toch niet hoort. 
Dan is het wel lastig om het stukje te vinden wat aansluitend hoort.

Maar ik ben ook niet zo dat ik hem onaf nu opruim. Hij gaat pas terug de doos in als hij helemaal af is.
Benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy