AH Moestuin - daar gaan we weer

De afgelopen weken had Albert Heijn weer de moestuin actie en ben ik ze ook weer gaan verzamelen. Uiteindelijk (met wat hulp) had ik ze allemaal. En van sommigen heb ik er duidelijk meer dan van anderen. AH vind vooral dat ik veel basilicum moet eten, geen probleem. 

Dit jaar heb ik de zaaikalender van IVN die er is maar eens bekeken en had ik gezien dat het meeste prima in april gezaaid kon worden. Dus gewacht tot ik alles had en ik tijd had. En dat was gisteren.


Was nog best een werk uiteindelijk om alles te zaaien en te doen. Ik kwam wat aarde tekort, maar ik had nog heel veel over van vorig jaar, dus daar 2 van die kokostabletten uitgehaald en die gebruikt. 
En dan is dit het resultaat.


En dan is het een kwestie van geduldig wachten. Op tijd water geven en afwachten wanneer ze kiemen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy