Tuin - work in progress

Binnenkort (lees: over een paar dagen) wordt een deel van mijn tuin een stukje moestuin. Het idee is dat ik daarvoor nog probeer het stuk tuin daaromheen wat onkruid vrij maak. Of het lukt in de planning en met het weer is de volgende.

Wat ik al wel gedaan heb is mijn kruidentuintje opgeruimd. Alle dode plantjes eruit en het levende zo nodig wat bijgeknipt (peterselie en bieslook). Van een aantal plantjes twijfel ik nog of die nou dood of levend zijn, dus dat is geworden relatief laag bij de grond snoeien en dan kijken of ze weer opkomen of niet. 


En de potten. Nog geen idee wat voor bloemen hieraan gaan komen. Voor de mensen die kritisch kijken ;), ja die pot achterin moet ik nog snoeien. Maar weet eigenlijk niet of dat nou een eenjarige is of dat het ook de bedoeling is dat die de winter overleeft. Binnenkort mar even de schaar in zetten.

Foto’s van de rest van de tuin laat ik wel zien als het wat opgeruimder is, want een deel van het onkruid is er wel al uit, maar om nou te zeggen dat het toonbaar is. Hm... nee, niet echt. 

Wordt vervolgd!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy