Puzzels

Even geen zin nu om het weer over MS te hebben. Kan even kort melden dat het momenteel best goed gaat en er vooruitgang is. Maar weet verder niet wat ik wil posten erover.

Dus weer over puzzels. Want die met de wolven is af, maar ik ben natuurlijk niet gestopt met puzzelen.
Ik had nog 2 puzzels liggen en kon niet zo goed kiezen welke ik ging maken. Toevallig had ik het met een vriendin over puzzelen en appte haar een foto met de 2 die ik had liggen, waarop zij terug appte “die met de bloemen”. Oke. Begin ik daaraan.

En dan zie je dat die niet scherp is. Een betere heb ik alleen niet echt waar de doos ook op staat. Dus voor het idee laat ik hem er toch bij staan. 
Zoals je kan zien werk ik van bloem naar bloem, of eigenlijk eerder van kleur naar kleur. En van sommige kleuren kan ik dan meerdere bloemen maken. Maar ik vind het altijd leuk om zo de projectjes eruit te zoeken. Dat maakt een puzzel ook wat overzichtelijker. Op huidige puzzeltempo vermoed ik dat deze eind volgende week wel klaar is. Gelukkig heb ik er nog 1 liggen in de kast.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy