Minipuzzel

Een tijdje geleden kreeg ik een hele kleine puzzel. Dat gaat nog een flinke uitdaging worden om die in elkaar te zetten.


Uiteindelijk moeten het dus vogeltjes worden. Helaas is de kwaliteit van de stukjes niet zo mooi als die van de tijgerpuzzel. Dus het kostte flink wat moeite om de rand in elkaar te puzzelen. Na eerst wat stukjes op de verkeerde plek te hebben, toch de rand af gekregen.

Nu de rest nog van de puzzel. Maar gezien het formaat van de stukjes en de moeite die de rand kostte heb ik voor deze puzzel iets minder motivatie dan ik voor het 'standaard' formaat puzzels heb.

Het zijn namelijk wel echt hele kleine stukjes.
Hij zit nog op de rol, dus ik zal er vast wel een keer weer mee verder gaan. Hoop ik.
En anders gaat hij eraf en begin ik aan wat anders.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy