Puzzel - wolven

En er is weer een puzzel af. Over deze heb ik iets langer gedaan, want eigenlijk was hij nog best lastig gezien er niet heel veel verschillende kleuren in zitten. Verschillen waren uiteindelijk wel groot genoeg om er een soort van projectjes uit te halen.

Voorlopig blijft het denk ik ook even bij puzzels van 1000 stukjes. Komt vast wel weer een moment dat ik ze naar mijn gevoel in no time in elkaar leg en ik overga naar meer stukjes. Maar voor nu doe ik lang genoeg met een puzzel.





Dat is dus weer een puzzel af. De volgende ligt al op de bank klaar. Bloemen. Maar moet nog even mezelf ertoe zetten deze weer op te ruimen. 
En zoals je kunt zien. Ik heb toch maar een extra rol gekocht. Maakt het makkelijker om af en toe er wat aan te doen. Hoewel het nu ook geregeld voorkwam dat ik als ik moest eten ik het tafellaken er gewoon voorzichtig overheen legde. Merk toch dat als het ding zo op tafel ligt ik een stuk sneller ga zitten puzzelen dan als ik steeds de rol uit moet rollen. Maar als er nu gasten komen, kan ik hem ook zo opruimen. En heb ik geen excuus meer om het beginnen aan een nieuwe puzzel uit te stellen tot de gasten geweest zijn.
Dan kom je er nooit aan toe. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moestuin - Oogst en rare kruiden

Handen op je buik

Huddle buddy